blondinsdagbok

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av rebecca gustafsson - 10 juli 2011 21:31

Blir nog att börja med blutsaft igen ... 

Va riktigt bra ! Blev piggare och naglarna starare jag orkade mer och blev inte lika anfådd ! Jag kan tipsa er som har problem med sköra naglar anfåddhet och tappar hår ! Blutsaft fungerar jätte bra :D

Men vet ni om det finns något liknande ? Som fungerar lika bra eller bättre ?


http://www.lifebutiken.se/life/produkter/jarn1/blutsaft.ecp

Av rebecca gustafsson - 10 juli 2011 20:34

Låg i badet i ca 2h :)) Härligt med hemma spa :)) Så nu är jag riktigt rigtigt ren och len :))

Huvudvärk och mår illa.. typiskt...


Men iallafall... Nu ska jag sitta framför tv hela kvällen och bara slappna av och inte känna någon stress! Har stressat jätte mycket .. Och det är inte inte bra !


Och har tjänat 100kr ;)) Gav mamma massage i 1/2h :))

Använde en olja från kicks :))

 

  
  
Av rebecca gustafsson - 10 juli 2011 17:08

17.55 börjar en serie jag blivit förälskad i !

Pretty little liars ;;D

Så himla bra :)) Tycker ni ska ta och kolla på det :))

17.55 på 6an :))


 

Av rebecca gustafsson - 10 juli 2011 12:10

Ikväll blir det att ha en liten spa kväll :))

Tänkte lägga ut recept på det jag ska använda :)) !

För håret!

1dl naturell yoghurt

2teskedar honung

1ägg gula

Massera in i håret och ha en plast påse över . Skölj ut efter 20 minuter och shampnera !


Ansikte

1avocado

1/2vetekli

2msk vinäger

Blanda ihop allt och massera in det i ansikte. Skölj av efter 10 min!


Fotbad

1msk Honung

1 1/2msk salt

1msk olivolja


Häll up 40c vatten i en balja

häll i alla ingridienser

och sitt kvar med dom där tills det mjuknar.

Fila fötterna mjuka och lena :)


 

Av rebecca gustafsson - 10 juli 2011 11:28

Mgiker :))


Av rebecca gustafsson - 10 juli 2011 10:17

Nu håller jag på att packa till mamma :))

Sen ska jag ta och dra ut och hitta på något ^^

Av rebecca gustafsson - 10 juli 2011 10:01

Tänkte ni kunder vara gulliga och rösta på min klänning :)) Och om ni gör det lämna en kommentar så jag kan gå in på er sida och kommentera och kanske följa genom bloglovin som tack :))



Av rebecca gustafsson - 10 juli 2011 09:25

Det finns verkligen en sak som jag avskyr rejält ...

Och det är när folk överderiver så jävla mycket.

Och det märks ju att dom ljuger ? Så löjligt när man ska överdriva hela tiden. Men tröttnar ju. Vissa personer överdriver jämn när dom säger saker...

Kan ni inte fatta att vi förstår att ni ljuger?

Dom har inga bevis på att det är sant...

Tex. "Jag sitter typ aldrig vid datorn längre."

Nej nej... 6 nya inlägg på facebook...


Lite lie lite jobbigt.....


Tänk på det innan ni säger något...


   

Not your language?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


Hej jag är en tjej på 16 år som kommer från arvika. Jag bloggar om allt möjligt ! Finns på fb rebecca gustafsson arvika :))

Omröstning

hur ofta är du inne på min blogg?
 aldrig
 första gången
 varje dag
 flera gånger per dag
 någon gång i vecka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards