blondinsdagbok

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av rebecca gustafsson - 11 juli 2011 22:43

Nu blir det att ta en tidig kväll. Är riktigt trött efter en dag på stranden :))

I morgon blir det att vara med Line Nilson , och hon har lovat att bjuda mig på fika ;)) Docka bantar jag så hon får spara sina pengar ^^

Får se vad vi hittar på :)) Dock ska jag till biblioteket i morgon och låna en bok , tror det blir pirater av celia rees :D 

Får ta och sluta nu för Siba (min katt) Sitter och kollar på mig med stora ögon och bara väntar på att jag ska klappa henne :))

Ska även ta och leta fram en film jag kan kolla på :))


Av rebecca gustafsson - 11 juli 2011 21:44

Saknar min älskling enormt mycket ;( Men han kommer hem den 13:de ;D 


Tycker ni kan ta och följa mig på bloglovin' eller blogkeen :))


Och imorgon blir det att vara med syrran ! :D

 

Av rebecca gustafsson - 11 juli 2011 20:17

Nyss kommit hem från Ingestrand med Alex :)) Vi träffade Martin där :)) Trevligt !

Men va jag verkligen stör mig på är alla jävla idioter som ska ligga och kolla på en hela tiden ...

Har dom inget bättre för sig eller ?! 

 


Av rebecca gustafsson - 11 juli 2011 13:53

Väntar på att maten ska bli klar och efter det ska jag dra till Alex och vi ska åka till Ingestrand och bada :)) Härligt !

Riktigt vramt ute ;O Så ska ut och sätta mig i solen en stund nu :))

Ha det gott så länge :))

 

Av rebecca gustafsson - 11 juli 2011 09:31

Nyvaken... Usch och fy.

Ska ut och springa efter detta inlägge :)) Eller blir nog mer powerwalk för har ont i knäe ;(

Det tråkia är att jag aldrig har någon stans att springa !! Aja nu ska jag dra :)) 


Not your language?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


Hej jag är en tjej på 16 år som kommer från arvika. Jag bloggar om allt möjligt ! Finns på fb rebecca gustafsson arvika :))

Omröstning

hur ofta är du inne på min blogg?
 aldrig
 första gången
 varje dag
 flera gånger per dag
 någon gång i vecka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards