blondinsdagbok

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av rebecca gustafsson - 14 juli 2011 22:14

Nu tar jag natten !! Kryper ned och lägger mig och läser lite :))

Så himla trött :D Men men ... Fått en annan skype också ! rebecca.reccy.johansson :D

Aja god natt på er alla :D Ska ta och börja skriva längre inlägg ;D

 

Av rebecca gustafsson - 14 juli 2011 21:21

Jag mår inte riktigt hundra .. 

Såååå jäkla trött och sugen på stekta potatisar ...

Så jag gör stekta potatisar ! ^^

Sedan ska jag lägga mig och läsa eller se på film :))

Blev inge med Alex ;// Båda mår dåligt x))


 

Av rebecca gustafsson - 14 juli 2011 18:48

Va absolut inga folk på revivalen !

Blev jävligt chockad ... x))

Aa så vet inte om jag och Alexandra drar dit senare .. Beror på om det kommer fler folk :))

Men nu ska jag ta och leta lite andra kläder. 


Festivalen -10

 

Av rebecca gustafsson - 14 juli 2011 14:55

Jag erkänner själv att jag är så jävla kräsen när det gäller mat.

Håller på att dö av hunger men tänker inte äta maten för jag gillar det inte. 

Och tycker inte om brödet vi har. 

Och kan inte ta müsli för är röd mjölk , ttycker bara om blå.

 

Av rebecca gustafsson - 14 juli 2011 14:03

Låna filmer som verkade bra och det var vägen och van diemen's land :D

Vägen handlar om att det blir en klimat kollaps och massa skit ! Men fått jätte bra kritik ;D

Och den andra handlar om kanibalism ^^


Av rebecca gustafsson - 14 juli 2011 13:54

Blir kanske att gå på Arvika revivalen mad Alexandra senare. Men fram tills dess ska jag vila. Huvudvärk och trött ... Vet inte vad det är med mig men sover och äter dåligt. Har inte haft någon som helst lust att träna ;(

Så det känns inte alls bra !!

Men ska försöka träna till veckan ^^


 

Av rebecca gustafsson - 14 juli 2011 10:44

Sov hos Alexandra inatt :)) Hon har fått en  ny kattunge ! Som är huuuur bedårande som helst :D

Nu sitter jag och förnar håret för ska snart till stan med Alexandra :)) Så måste skynda mig för ska med kvart i 12 bussen ^^

Seees :D

Not your language?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


Hej jag är en tjej på 16 år som kommer från arvika. Jag bloggar om allt möjligt ! Finns på fb rebecca gustafsson arvika :))

Omröstning

hur ofta är du inne på min blogg?
 aldrig
 första gången
 varje dag
 flera gånger per dag
 någon gång i vecka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards